anul în care am înființat SMART TOTAL VENDING – una dintre primele companii de profil din România.
2001
5 000 000 €
investiții în automate de ultimă generație, sisteme de plată la aparat, spații de depozitare, flota auto și IT.
Top 10
în industria de vending din România.
>1 500
de automate administrate în București, Ilfov, Prahova, Buzău, Vrancea, Galați, Brăila, Constanța, Ialomița, Călărași și Tulcea.
150 000 000
de băuturi vândute prin automatele de cafea, paharele așezate unul lângă altul ar înconjura România de 5 ori.
>40 000 000
de produse vândute prin automatele de băuturi răcoritoare, snacks, sandwich-uri și produse lactate.
Așezate unul peste altul, aceste produse ar depăși de peste 3800 de ori înălțimea Vârfului Moldoveanu.
15 000 000
de km parcursi pentru clienții noștri,
ceea ce reprezinta distanta de la Pământ la Lună si inapoi de 20 de ori.
SMART TOTAL VENDING înseamnă peste 80 de angajați ce funcționează ca un organism unic.
Munca în echipă este esențială, iar relațiile trebuie să funcționeze natural. Încă de la început am acordat o atenție deosebită procesului de angajare, întrucât oamenii sunt cei care contruiesc compania.
- Investiții constante în pregătirea și dezvoltarea angajaților.
- Ne mândrim cu o fluctuație foarte mică de personal – atât la nivel de management, cât și la nivel executiv, oamenii angajați au rămas alături de noi și contribuie activ la dezvoltarea companiei.
- Departament tehnic propriu.
Utilizăm spații pentru depozitare, birouri și atelier tehnic, la standarde europene.
Deținem 4 depozite principale, compartimentate cu zonă de birouri și zonă de depozitare. Întreaga rețea SMART TOTAL VENDING beneficiază de condiții excelente, incluzând și toate punctele de lucru.
formată din autovehicule standard și speciale (cu lift sau camere frigorifice), dotate cu sistem de monitorizare GPS pentru a optimiza aprovizionarea și întreținerea tehnică a automatelor.
Am încercat și am reușit să sporim gradul de satisfacție al clienților prin optimizarea intervalelor de reaprovizionare a automatelor, pentru evitarea out-of-stock-ului.
la solicitare telefonică din partea clientului.
Intervenție în maximum 4 ore de la reclamarea defectului în timpul zilelor lucrătoare de la ora 8:30 la ora 18:00.